Όροι Χρήσης και Συναλλαγής – Πληροφορίες αποστολής & Επιστροφών

Το Carseshop.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα της ελληνικής εταιρείας Carseshop - ατομική επιχείρηση (που στο εξής θα αποκαλείται Εταιρεία) που εδρεύει στην Αθήνα της Αττικής (ΑΦΜ: 102959594) και μέσω του οποίου η εταιρεία εκθέτει και διαθέτει τα προϊόντα της διαδικτυακά.

Πριν επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημά, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, οι οποίοι ισχύουν, ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος www.carseshop.gr   καθότι η χρήση και περιήγηση στην ανωτέρω ιστοσελίδα www.carseshop.gr συνεπάγεται ανεπιφύλακτα τη ρητή συγκατάθεση και συμφωνία με αυτούς.

1. Όροι

H Εταιρεία έχει τη διακριτική ευχέρεια να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ισχύοντα συναλλακτικά ήθη.

Η Εταιρεία υποχρεούται να προβαίνει σε έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για  τυχόν τροποποιήσεις και αλλαγές , μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Η οποιαδήποτε τροποποίηση ή αλλαγή δεν ισχύει για παραγγελίες που έχετε ήδη κάνει.

2. Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

Η Εταιρεία δεσμεύεται για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της www.carseshop.gr  και οι οποίες αφορούν τα ουσιώδη χαρακτηριστικά  που περιγράφονται κατά περίπτωση για κάθε προϊόν και την ακρίβεια των στοιχείων για τις παρεχόμενες υπηρεσίες  μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της www.carseshop.gr . Η Eταιρεία www.carseshop.gr  δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά η τυπογραφικά λάθη που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκληθεί ακούσια ή για λόγους διακοπής της λειτουργίας της ιστοσελίδας εξαιτίας ανωτέρας βίας.

3. Περιορισμός Ευθύνης

Η Εταιρεία  δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της , αλλά είναι υποχρεωμένη να ενημερώνει άμεσα τους τελικούς καταναλωτές για την μη διαθεσιμότητα αυτών.

Η Εταιρεία φέρει ευθύνη μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες ή υπηρεσίες που η ίδια παρέχει μέσω της ιστοσελίδας της.

Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά προβλήματα που ενδέχεται να παρουσιαστούν στους χρήστες, τόσο κατά την επίσκεψη όσο και κατά τη χρήση της ιστοσελίδας και τα οποία έχουν σχέση με τη λειτουργία και τη συμβατότητα της υποδομής του χρήστη.

Επιπλέον, η Εταιρεία  δεν ευθύνεται για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και κυρίως για μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων στα προϊόντα, στις υπηρεσίες  και πληροφορίες που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας της.

 

4. Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων: Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν  ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

 

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  •          Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς (γιατί μας βοηθάει να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αξιόπιστα) που συνοδεύει το προϊόν. Επιπλέον, τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί – μιας και τα προϊόντα θα μπουν πάλι στο ράφι προς πώληση – και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

  •          Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρεία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.
  •          Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Σε κάθε περίπτωση, η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα αυθημερόν ή την επόμενη ημέρα.

 

5. Ακύρωση Παραγγελίας / Υπαναχώρηση

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας  μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’.

Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 2108544564 . Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 2108544564  ή μέσω της φόρμας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε.

Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία  σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2108544564 .

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, από το www.carseshop.gr, όσον αφορά τις επιστροφές ανταλλακτικών και την αντικατάστασή αυτών από την εταιρεία, παρακαλούμε διαβάστε αναλυτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναγράφονται παρακάτω. 

Ι. Η ημερομηνία επιστροφής του ανταλλακτικού δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 14 ημέρες απο την ημερομηνία έκδοσης του αποδεικτικού αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).

ΙΙ. Η εγγύηση των ανταλλακτικών καλύπτεται μόνο και εφόσον εγκριθεί από την κατασκευάστρια εταιρεία (το www.carseshop.gr δεν έχει καμία ευθύνη για το αποτέλεσμα της διαδικασίας).

ΙΙΙ. Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του www.carseshop.gr   

 • Η Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του www.carseshop.gr μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ' αρχής ή να ζητήσει την επιστροφή του,  κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή,  η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενο το www.carseshop.gr με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής του www.carseshop.gr και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό μας.

 • Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη.  Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν,  κατά τον χρόνο ή τρόπο που συμφωνήθηκε, τότε το κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

 • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή τους στον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από το www.carseshop.gr,  η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

 • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη,  το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

IV. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη 

 • Υπαναχώρηση:  Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων (νόμος 2251/94),  επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση,  με το σύνολο των εξαρτημάτων του,  των εντύπων που το συνοδεύουν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει είτε αυτοπροσώπως στο κατάστημα είτε μέσω κούριερ με χρέωση του πελάτη για τα έξοδα αποστολής, καθώς και με μέσα της απολύτου επιλογής του www.carseshop.gr    κατόπιν συνεννόησης. 

 • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

 • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη,  το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

V. Η Αίτηση Εγγύησης-Επιστροφής θα πρέπει να συμπληρωθεί πλήρως και να αποσταλεί στην Εταιρεία. Με την συμπλήρωση της αίτησης, ο εκάστοτε πελάτης, δηλώνει υπεύθυνα ότι αποδέχεται όλους τους παραπάνω όρους της εταιρείας.

6. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

 

Έξοδα Αποστολής 

Α )  με courier

Συνεργαζόμαστε με τις εταιρίες SPEEDEX και ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ

Η χρέωση στις αποστολές με κούριερ διαμορφώνεται ανάλογα με τα κιλά, τον όγκο και τον προορισμό του δέματος

Για μεταφορικά με courier σε προϊόντα που ξεπερνούν τα 5 κιλά (ογκομετρικά ή σε βάρος) δύναται να ζητηθεί προεξόφληση με τραπεζική κατάθεση ή μέσω κάρτας.  

 

Για αποστολές προς Κύπρο η αλλες Χωρες εξωτερικο υπάρχουν οι επιλογές:

- με Express DHL
- με Economy DHL
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε "Κατόπιν Συνεννόησης" και στα Σχόλια τον τρόπο που επιθυμείτε. 

 

• Σε κάθε περίπτωση πριν την αποστολή της παραγγελίας σας, επικοινωνούμε μαζί σας και σας ενημερώνουμε για το ακριβές κόστος της αποστολής.


Β )  με πρακτορείο μεταφορών (1-2 εργάσιμες μέρες)

MONO ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΟΓΚΩΔΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Στην περίπτωση των πρακτορείων μεταφορών, δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής και τα έξοδα αποστολής καταβάλλονται από εσάς κατά την παραλαβή της παραγγελίας από το πρακτορείο ή στην διεύθυνση που θα υποδείξετε.
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα να εκτελεστεί η αποστολή της παραγγελίας με πρακτορείο της επιλογής σας.


Γ ) 
 με ΚΤΕΛ (1 εργάσιμη μέρα ή 2 εργάσιμες για δυσπρόσιτες περιοχές)

Τα έξοδα αποστολής με ΚΤΕΛ ορίζονται από το ίδιο το πρακτορείο σύμφωνα με τα κιλά και τον όγκο του δέματος και θα σας ενημερώσουμε εμείς για το ακριβές ποσό (μέχρι τα 4 κιλά κυμαίνεται μεταξύ 6-10€).
Τα έξοδα αποστολής ενσωματώνονται στο συνολικό ποσό της παραγγελίας και κατατίθενται στον τραπεζικό μας λογαριασμό.
Όσον αφορά την πληρωμή της παραγγελίας, στην περίπτωση της αποστολής με ΚΤΕΛ δεν ισχύει η αντικαταβολή.

 

Δ )  παραλαβή από το κατάστημα

Μπορείτε να παραλάβετε απευθείας, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, τα ανταλλακτικά από το κατάστημά μας
(Ιονίου Πελάγους 24, Άνω Λιόσια, ΤΚ 13341 Αθήνα)

 

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η καταχώρηση της παραγγελίας σας,  εμφανίζεται στην οθόνη σας ένα μήνυμα (παράδειγμα: H παραγγελία σας ήταν επιτυχής!

Ο αριθμός παραγγελίας σας π.χ. είναι ο 0002036)

 

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier ή με πρακτορείο μεταφορών για ογκώδη προϊόντα. Η εταιρεία www.carseshop.gr   συνεργάζεται με τις εταιρείες ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ , SPEEDEX και DHL για την μεταφορά των προϊόντων.

 

Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 13.00μμ από Δευτέρα εως Παρασκευή (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη), τα προϊόντα θα ετοιμάζονται και θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών την ίδια ημέρα. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 13.00μμ, θα παραδίδονται για αποστολή στην εταιρεία ταχυμεταφορών την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 

Οι παραγγελίες που δεχόμαστε την Παρασκευή μετά τις 13:00μμ και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών για αποστολή την Δευτέρα (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη).

 

Παραδόσεις πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας από τις 09:00πμ έως τις 17:00μμ.

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να γίνει η παράδοση της παραγγελίας του πέραν από τους χρόνους παράδοσης που ισχύουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα, το μέγιστο χρονικό περιθώριο είναι 7 ημέρες από την ημέρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία. Σε περίπτωση που το χρονικό περιθώριο υπερβεί το διάστημα αυτό, η παραγγελία θα παραδοθεί με τις τιμές λιανικής που ισχύουν την ημέρα της αποστολής των προϊόντων. Η ίδια πολιτική ισχύει και για τις παραγγελίες που ο πελάτης επιθυμεί να παραλάβει από τα καταστήματά μας την παραγγελία του.

 

Βασικές υπηρεσίες

Υπηρεσία Express-Επόμενη μέρα Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης* (Εργάσιμες ημέρες)  Εντός Πόλης 1 ημέρα

Εντός Περιφέρειας 1-2 ημέρες

Χερσαίοι Προορισμοί 1-2 ημέρες

Νησιωτικοί Προορισμοί 1-3 ημέρες

Δυσπρόσιτες Περιοχές 1-5 ημέρες

 

*Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός, αφορά εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης από την Αθήνα και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες.

  •          Εντός Πόλης-Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών εντός της ίδιας πόλης. Αποστολές εντός των νομών Αττικής (από Ν. Αττικής προς Ν. Αττικής) θεωρούνται εντός πόλης με εξαίρεση τυχόν δυσπρόσιτες περιοχές.

 

  •           Εντός Περιφέρειας - Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών εντός της ίδιας περιφέρειας. Οι περιφέρειες ορίζονται στον επίσημο τιμοκατάλογο των Εταιρειών ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ και SPEEDEX και αναγράφονται στην ιστοσελίδα τους. Οι περιφέρειες περιγράφονται αναλυτικά στις διευκρινίσεις του τιμοκαταλόγου (Βλ. Διευκρίνιση Νο3.2.)

 

  •           Χερσαίοι Προορισμοί-Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών προς Χερσαίους Προορισμούς του δικτύου των Εταιρειών ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ και SPEEDEX.

 

  •          Νησιωτικοί Προορισμοί- Αφορά την παραλαβή, μεταφορά και παράδοση αποστολών προς Νησιωτικούς Προορισμούς του δικτύου των Εταιρειών ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ και SPEEDEX.

 

  •           Δυσπρόσιτες περιοχές-Οι περιοχές εκτός των ορίων των κυρίων πόλεων του δικτύου των Εταιρειών ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ και SPEEDEX, χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτοι προορισμοί και αναγράφονται στην ιστοσελίδα των Εταιρειών ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ και SPEEDEX

Για τα βαριά ή ογκώδη αντικείμενα που θέλετε να σας στείλουμε, η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών. Σε αυτή την περίπτωση ο τρόπος πληρωμής είναι αποκλειστικά πιστωτική κάρτα, paypal ή κατάθεση σε τράπεζα. Τα μεταφορικά είναι κατά πολύ οικονομικότερα με το πρακτορείο μεταφορών και επιβαρύνουν τον πελάτη κατά την παράδοση. Η παράδοση των προϊόντων με πρακτορείο μεταφορών, γίνεται επί πεζοδρομίου στην διεύθυνση που έχει δηλωθεί κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Ειδικότερα, οι παραγγελίες που περιλάμβανουν βαριά ή ογκώδη αντικείμενα και παραδίδονται με πρακτορεία Μεταφορών, δεν θα εκτελεστούν για τις ημερομηνίες 24/12 & 31/12.

Όλα τα ανωτέρω δεν μπορούν να ισχύουν – φυσικά – όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.

 

7. Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:

 

Σε περιόδους αιχμής.

Ο Χρόνος Αποστολής των Παραγγελιών εξαρτάται από την ώρα καταχώρησης της, το φόρτο εργασίας και την πολυπλοκότητα της. 

Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν:

Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει , όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

 

Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο:

Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.

 

Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

8. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας  

Η ιστοσελίδα www.carseshop.gr   αποτελεί τον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Εταιρείας. Οι εικόνες, τα γραφικά , οι φωτογραφίες ,τα σχέδια, τα κείμενα, οι παρεχόμενες υπηρεσίες και προϊόντα και γενικά όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και προστατεύονται από τις διατάξεις τόσο του ελληνικού δικαίου όσο και των ευρωπαϊκών και διεθνών συμβάσεων.

Ρητά απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική/ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά , downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του Περιεχομένου των διαδικτυακών τόπων.

Η αναπαραγωγή , επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς η άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο με προηγούμενη έγγραφη άδεια της Εταιρείας ή άλλου νομίμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.

Όλα τα ονόματα, οι εικόνες , οι λογότυποι και τα διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την carseshop.gr  ή και το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.carseshop.gr   καθώς επίσης και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους ,αποτελούν αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της Εταιρείας και του www.carseshop.gr  ή και των ως άνω τρίτων μερών και τελούν υπό την προστασία των ελληνικών , κοινοτικών και διεθνών νόμων περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού.

Σε κάθε περίπτωση η  εμφάνισή τους στις ιστοσελίδες της www.carseshop.gr   δεν αποτελεί λόγο για μεταβίβαση ή εκχώρηση αδείας ή δικαιώματος χρήσης τους.

 

 

9. Αγορά Προϊόντων

Ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορεί να βρει προϊόντα που αφορούν ανταλλακτικά αυτοκινήτων κ.λπ. Για να σας διευκολύνουμε περισσότερο να βρείτε αυτό που ψάχνετε , έχουμε δημιουργήσει βασικές κατηγορίες προϊόντων και κάθε κατηγορία διαθέτει υποκατηγορίες.

Η φιλοσοφία του καταστήματός μας είναι να μπορείτε να βρίσκετε αυτό που ψάχνετε με εύκολα και γρήγορα βήματα! Εάν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την “Αναζήτηση” για να οδηγηθείτε κατευθείαν στην επιλογή σας.

Είναι βασική μας αρχή να προσπαθούμε πάντα να σας προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Όμως, πάντα υπάρχει η πιθανότητα αναγραφής λάθους τιμής  ή λάθους περιγραφής δευτερευόντων χαρακτηριστικών των προϊόντων καθώς επίσης και περιπτώσεις διακοπής της λειτουργίας της ιστοσελίδας. Σε περιπτώσεις που διαπιστώσετε απόκλιση – προς τα κάτω ή προς τα πάνω- μιας τιμής σε σχέση με την αγοραία αξία του προϊόντος, σας προτείνουμε πριν προχωρήσετε σε παραγγελία να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 6976214587 ή μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας www.carseshop.gr   .

Κάθε φορά που κάνετε μια παραγγελία θα ενημερώνεστε με ένα αυτοματοποιημένο e-mail, το οποίο θα σας ενημερώνει για τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε εκκρεμότητα στην παραγγελία σας θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή κατά την καταχώριση της παραγγελίας σας στην ιστοσελίδα μας.

Τα ανωτέρω μηνύματα  αποτελούν βασική προϋπόθεση για τη σωστή διεκπεραίωση των παραγγελιών και δεν υπάρχει  περίπτωση να απενεργοποιηθούν. Σας συνιστούμε να παρακολουθείτε τα e-mail σας και να τα διατηρείτε μέχρι να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail είστε υποχρεωμένοι να μας ενημερώνετε άμεσα.

 

 

10. Υποχρεώσεις Χρήστη

Όλοι ανεξαιρέτως οι χρήστες των ιστοσελίδων www.carseshop.gr   συμφωνούν και αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας για αποστολή, δημοσίευση , αποστολή με e-mail ή μετάδοση οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό,  απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, μπορεί  να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

 

11. Ασφάλεια

Η Εταιρεία δίνει μεγάλη σημασία στα θέματα ασφάλειας των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και δεσμεύεται να λαμβάνει  όλα τα απαραίτητα μέτρα, χρησιμοποιώντας σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους , ώστε να παρέχει τη  μέγιστη δυνατή διασφάλισή σας. Κάθε πληροφορία που σχετίζεται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας , είναι ασφαλής και απόρρητη.

Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρεία επιτυγχάνεται με τις παρακάτω μεθόδους:

 

Αναγνώριση Πελάτη

Για την αναγνώρισή σας χρησιμοποιούνται 2 κωδικοί:

ο Κωδικός Εισόδου ( e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας( password), οι οποίοι σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια κάθε φορά που τους χρησιμοποιείτε. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να αλλάζετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) καθώς και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail), όσο συχνά θέλετε. Εσείς είστε οι  απόλυτα υπεύθυνοι για τη διατήρηση και απόκρυψη της μυστικότητας των στοιχείων σας από τρίτους, αφού είστε και οι μόνοι που έχετε πρόσβαση σε αυτά.

Σε περίπτωση που χάσετε τους κωδικούς αναγνώρισης ή αυτοί διαρρεύσουν σε μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε άμεσα , διαφορετικά το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη.

Για λόγους ασφάλειας είναι καλό να αλλάζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα το password σας και να αποφεύγετε τη χρήση εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών  (πχ. ημερομηνία γέννησης).

Τέλος, μπορείτε- και σας προτείνουμε -να χρησιμοποιείτε και σύμβολα εκτός από γράμματα και αριθμούς για τη δημιουργία password.

 

Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων

Για την καλύτερη δική σας διασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς δεδομένων, η Εταιρεία χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSLConnection.

 

Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της Εταιρείας ( servers) ελέγχεται από firewall , το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων μόνο υπηρεσιών από τους πελάτες /χρήστες ενώ ταυτόχρονα απαγορεύει την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων που περιέχουν απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες για την εταιρεία.

 

Κρυπτογράφηση : Η Εταιρεία  χρησιμοποιεί ένα σύστημα, το οποίο αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει, χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί ( έχει προκαθοριστεί με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια προβαίνει σε επεξεργασία αυτών των πληροφοριών.

Με την ίδια διαδικασία αποκρυπτογράφησης τα συστήματα της Εταιρείας αποστέλλουν πληροφορίες και σε εσάς.

Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι σε οποιοιδήποτε σημείο του site εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password,πιστωτικές κάρτες, τηλέφωνα, διευθύνσεις κ.λπ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL 128-bit.

Για να γίνει περισσότερο κατανοητό τι είναι η κρυπτογράφηση σας  γνωρίζουμε ότι πρόκειται για  ένα τρόπο κωδικοποίησης των πληροφοριών μέχρι αυτές να φτάσουν στους αποδέκτες τους, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να την αποκωδικοποιήσουν με  τη χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Πιο συγκεκριμένα, κάθε φορά που παραγγέλνετε και αφού έχετε συνδεθεί με το username και τον προσωπικό σας κωδικό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της Εταιρεία κρυπτογραφούνται με χρήση κλειδιού 128bits. Με άλλα λόγια, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες στο σύστημα , ο browser σας  τις αποκρυπτογραφεί  πρώτα με χρήση κλειδιού 128bit και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα.

 

Απόρρητο Συναλλαγών

Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασικές συναλλαγές  ισχύουν και στην περίπτωση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου( e-commerce). Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Κάθε πληροφορία που μεταβιβάζεται από το μέλος /χρήστη της Εταιρεία είναι άκρως εμπιστευτική και η Εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να γίνεται η χρήση τους μόνο στο επιτρεπόμενο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί:

Στις πληροφορίες των συναλλαγών σας  επιτρέπεται η  πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένους  υπάλληλους και μόνο όταν είναι απαραίτητο, πχ. για την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

Στοιχεία πελατών και των συναλλαγών τους δεν αποκαλύπτονται από την Εταιρεία παρά μόνο μετά από έγγραφη εξουσιοδότηση ή κατόπιν δικαστικής απόφασης ή απόφασης άλλης δημοσίας αρχής.

Ακόμη και στην περίπτωση που η Εταιρεία συνεργάζεται με τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, έχει λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την εξασφάλιση του απορρήτου.

Όλοι οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν πληροφορίες για τα στοιχεία που τους αφορούν καθώς και να ζητήσουν διόρθωσή τους, εάν είναι σε θέση να αποδείξουν την ύπαρξη λάθους.

Τέλος, για τη δική σας ασφάλεια θα πρέπει και εσείς να προσπαθείτε να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω του συστήματος ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην τις κοινοποιείτε σε τρίτους.

 

12. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Για να διεκπεραιώνουμε τις παραγγελίες σας ενδέχεται να σας ζητείται να δίνετε προσωπικά σας στοιχεία ( όνομα, επίθετο, επάγγελμα, προορισμός αποστολής παραγγελίας, e-mail κλπ) κάθε φορά που επισκέπτεστε την ιστοσελίδα www.carseshop.gr   . Πάντως πρέπει να γνωρίζετε ότι τα προσωπικά στοιχεία που δηλώνετε στο www.carseshop.gr   χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να βελτιώνουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας, για να επικοινωνούμε καλύτερα μαζί σας και για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιούνται από οποιονδήποτε τρίτο( εξαιρούνται οι περιπτώσεις που προβλέπονται από το Νόμο).

Η Εταιρεία επιτρέπει μόνο σε συγκεκριμένα άτομα που εργάζονται στην εταιρία να έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα και γενικά απαγορεύεται η πρόσβαση προσώπων στα προσωπικά σας δεδομένα χωρίς προηγούμενη εξουσιοδότηση.

Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις τα προσωπικά σας στοιχεία ενδέχεται να κοινοποιηθούν σε εταιρίες που συνεργάζονται με την Εταιρεία αλλά πάντοτε με προϋποθέσεις που έχουν να κάνουν με τη προώθηση και εκτέλεση της παραγγελίας σας και με γνώμονα ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν θα χρησιμοποιηθούν για παράνομους σκοπούς.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή έχετε κάποια πρόταση ή δήλωση που επιθυμείτε να κάνετε σχετικά με τα ανωτέρω θέματα σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας,  μέσω της ειδικής  φόρμας που θα βρείτε  στο link  www.carseshop.gr   .

Ανά πάσα στιγμή όλοι οι χρήστες έχουν δικαίωμα να ενημερώνονται  αλλά και να εκφράζουν την αντίρρησή τους όσον αφορά την περαιτέρω επεξεργασία των δεδομένων τους, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.


 

13. Ενημερωτικά e-mail (Newsletters)

 

Η Εταιρεία carseshop.gr  σας αποστέλλει ενημερωτικά e-mail σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Η Εταιρεία carseshop.gr  δεν φέρει καμία ευθύνη στις περιπτώσεις που τα newsletters δεν φτάνουν στον αποδέκτη τους. Η εταιρία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (InternetServiceproviders) για την παράδοση.

Σας παρακαλούμε να ελέγχετε συχνά το spamfolder, γιατί πολλές φορές τα newsletters μπορεί να καταλήγουν εκεί.

Τοποθετήστε τη διεύθυνση αποστολής της Εταιρείας carseshop.gr  στη safelist σας.

 Eάν δεν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση ή θέλετε να διαγραφείτε οριστικά από το σύστημα αποστολής ενημερώσεων της Εταιρείας carseshop.gr  , ενημερώστε μας για την πρόθεσή σας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site.

Η Εταιρία μας χρησιμοποιεί εξωτερικό πάροχο για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletters. Δεν παραδίδουμε σε τρίτους καμία πληροφορία σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας.

Η οποιαδήποτε ενημέρωση από την εταιρία μας, γίνεται μόνο εάν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Σε περίπτωση που έχετε κάνει παραγγελία μέσω του site μας , σας αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (mail) για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Σας ενημερώνουμε ότι δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των μηνυμάτων, μια και η αποστολή τους είναι προϋπόθεση για τη σωστή εξέλιξη της κάθε παραγγελίας, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να τα κρατάτε μέχρι να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας.

Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

 

 Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 

To top

Δημιουργία Νέου Λογαριασμού

Έχετε ήδη λογαριασμό;
Συνδεθείτε εδώ Ή Επαναφορά κωδικού